HİZMETLERİMİZ

Acil Tedavi, veterinerlikte ne anlama gelir? Evcil hayvanların devamlı hareket halinde olmaları, sahiplerinin sorumluluklarını ikiye katlamaktadır. Sürekli oyun oynayan, koşuşturan, kimi zaman kavgalara karışan küçük dostlara olabildiğince hassas bakılması önemlidir. Zaman zaman meydana gelen olumsuz tablolar, evcil hayvanların istem dışı zarar görmelerine neden olabilmektedir.

Evcil hayvanların sıkça başına gelen yaralanmalar veyahut kazalarda zaman kaybetmeden müdahale edilmesi oldukça önemlidir. Bu nedenle olabildiğince aceleci bir şekilde tedavi edilecekleri kliniklere götürülmelidirler. Kırklareli Veteriner Kliniği olarak, ekibimizle tüm bu olumsuzluklarda yanınızda olmaya hazırız.

Veteriner Hekimlikte Acil Var mı?

Hayvan sahiplerinin, evcil hayvanlarının bakımı için merak ettikleri sorulardan biri acildir. Hastanelere gidildiğinde nasıl ki bizlere acil tedavi yöntemleri uygulanabiliyorsa evcil dostlara da acil tedavi yöntemleri uygulanabilmektedir. Bunun için yapılması gereken en önemli şey doğru veterineri seçmektir.

Kırklareli Veteriner Kliniği ararsanız yardımcı olmak için bir telefon uzağınızda olacağız.

Evcil Hayvanlar Acil Tedaviye Neden İhtiyaç Duyar?

En az insanlar kadar evcil hayvanların da acil tedavi tekniklerine ihtiyacı vardır. Bunun temel nedeni ise yaşanan kazalardır. Bilhassa evden kaçan, yerinde duramayan evcil hayvanların başına kazalar sıkça gelmektedir. Trafik kazaları ve sokak kavgaları evcil hayvanların en çok tedavi gerektiren durumlarıdır. Bu nedenle bir an önce müdahale edilmesi önemlidir.

Evcil hayvanlar özellikle fizyoterapik alanlarda yardıma ihtiyaç duyarlar. İhtiyaçları çoğunlukla ortopedik olmaktadır. Bunun yanında birtakım hastalıklar da acil tedavi teknikleriyle çözülebilmektedir. Evcil hayvanlarınızın acil tedaviye ihtiyacı olduğunda Kırklareli Veteriner Kliniği olarak gereken tüm müdahaleleri yapacak donanıma sahibiz.

Veteriner Hekimler Acil Tedavide Zehirlenmelere Bakar mı?

Evcil hayvanınız veyahut gördüğünüz herhangi bir sokak hayvanının zehirlendiğini fark ederseniz zaman kaybetmeden veterinere getirmelisiniz. Veterinere getirdiğiniz bu canlının hayatını kurtardığınıza emin olabilirsiniz. Özellikle zehirlenmeler hayvanların başına sık gelen durumlardır. Kimi zaman yememeleri gereken bir şeyi yemeleri kimi zaman da alerjileri sebebi olan bir besini tüketmeleri hayvanları zehirleyebilmektedir.

Zehirlenen hayvanları, veterinere getirdiğinizde gerekli tetkikler yapılır ve nedeni tespit edilir. Daha sonra zaman kaybedilmeden tedavi sürecine geçilir. Üsküdar’da veteriner alternatifleri arasında güvenebileceğiniz bir adres ararsanız, tüm acil tedavi aşamasında, bilgilendirme dahilinde yanınızda olmaya hazırız.

Veteriner Hekimlikte Acil Tedavide Neler Yapılır?

Evcil hayvanını veterinere emanet ederken bin bir endişe hissedenlerden biriyseniz veteriner klinikleri arasından tercihinizi iyi yapmalısınız. Emanet ettiğiniz canlının sizin için ne kadar önemli olduğunu bilen bir veterinere gitmelisiniz.

Acil tedavi sürecinde hastalığın önce teşhis edilmesi gerekmektedir. Bunun için önce kan testi olmak üzere pek çok test yapılmaktadır. Yaralanma söz konusu ise röntgen çekilmelidir. Daha sonra hasta sahibi ile istişare yapılarak en acil tedavi yöntemi devreye sokulmalıdır. Veteriner klinikleri bu şekilde profesyonel ve kontrollü adım atarlarsa hastanın kurtulma ihtimali çok daha yüksek olacaktır.